LNB universale G1
Descrizzione di u produttu
L'LNB universale di a serie G1 hà una uscita o doppia o Quattro, ogni portu RF hà uscite 950 ~ 2150MHz cù una putenza DC inversa 13V o 18V da u ricevitore satellitare.
Un downconverter di blocu à pocu rumore (LNB) hè u dispusitivu di ricezione muntatu nantu à antenne satellitari, chì raccoglie l'onde radio da u platu è li cunvertisce in un signalu chì hè mandatu per un cable à u receptore in l'edificiu. LNB hè ancu chjamatu un bloccu à pocu rumore, un convertitore à pocu rumore (LNC), o ancu un downconverter à pocu rumore (LND).
U LNB hè una cumminazione di amplificatore à pocu rumore, mixer di frequenza, oscillatore locale è amplificatore di frequenza intermedia (IF). Serve cum'è u front end RF di u receptore satellitare, riceve u signale di micru da u satellitu cullatu da u platu, amplificà, è cunvertisce u bloccu di frequenze à un bloccu più bassu di frequenze intermedie (IF). Questa downconversion permette chì u signale sia purtatu à u receptore di TV satellitare di l'internu cù un cable coaxial relativamente economicu; se u signale restava à a so freccia di microonde originale, averia bisognu di una linea di guida d'onda caru è impraticabile.
U LNB hè di solitu una piccula scatula sospesa nantu à unu o più boom brevi, o braccia d'alimentazione, davanti à u riflettore di u platu, à u so focus (ancu se certi disinni di piatti anu u LNB sopra o daretu à u riflettore). U signale di micru da u piattu hè pigliatu da un feedhorn nantu à u LNB è hè alimentatu à una sezione di guida d'onda. Una o più pinne metalliche, o sonde, sporgenu in a guida d'onda in angulu rettu à l'assi è agisce cum'è antenne, alimentandu u signale à un circuitu stampatu in a scatula schermata di u LNB per u processu. U signale di output IF di frequenza più bassa emerge da un socket nantu à a scatula à quale u cable coaxial cunnetta.