Convertitore di Frequency TV Terrestrial GTC250
Descrizzione di u produttu
GTC250 Terrestrial TV Converter hè un amplificatore, filtru, combinatore, convertitore di canali, equalizzatore è amplificatore di u segnu di TV terrestre programmabile all-in-one. Hè adattatu per l'applicazione di l'antenna cullettiva induve i segnali TV terrestri ponu esse selezziunati, processati, filtrati, cumminati, equalizzati è amplificati in una volta. Cù LCD integratu è key pad, GTC250 hè convenientu per selezziunà i canali di output è aghjustà u livellu RF di output.
GTC250 hà una entrata FM, quattru ingressi VHF / UHF, una uscita RF è un portu di prova di uscita RF -20dB. Per i segnali DVB-T in PAL-B / G, u canali VHF hà una larghezza di banda 7MHz è u canali UHF hà una larghezza di banda 8MHz, hè megliu cunvertisce u canali VHF à u canali VHF è UHF à u canale UHF solu, induve u canali DVB-T UHF 8MHz à 7MHz. U canali DVB-T VHF pò avè un prublema di perdita di cuntenutu.
I cuntenuti principali di ogni mini headend venenu da satelliti, internet, TV terrestre è camere lucali. Mini-head deve selezziunà u video desideratu da satellita è internet, mux u video sceltu in u novu TS. Siccomu più è più smart TV ponu riceve segnali QAM RF digitale direttamente, hè più sensu per l'operatori di TV cummerciale per cunvertisce DVB-S/S2 in QAM, cunvertisce IP in QAM è cunvertisce e camere lucali in QAM. In ogni casu, a TV terrestre locale hè sempre populari per u so cuntenutu vicinu à l'abbonati. U QAM RF cumminatu pò esse facilmente distribuitu nantu à cable coaxial (o fibra) in ogni edifiziu residenziale in modu ecunomicu, trasmettendu video SD è HD senza STB extra prima di smart TV.