U 25 d'aostu di u 2020, Greatway Technology hà annunziatu chì u ligame di fibra GLB3500M hè statu utilizatu cù successu in u sistema di estensione RF per a corsa di bicicletta di u "Tour de France".

Tour de France"hè a corsa di bicicletta più prestigiosa è difficiule di u mondu.Messa in scena per trè settimane ogni lugliu, generalmente in circa 20 tappe di ghjornu, u Tour tipicamentecomprendesquadre prufessiunali di 9 piloti ciascuna è copre circa 3.600 km (2.235 miglia), principalmente in Francia.Hè guardatu da una folla enormi da a strada è hè televisatu in u mondu cum'è unu di i testi supremi di resistenza atletica.

E camere wireless chì venenu da e motociclette, elicotteri è aerei per a corsa in bicicletta sò stati trasmessi à traversu i dispositi GLB3500M (80 canali in 190 paesi, 1 miliardi di telespettatori) durante u "tour de France".

nutizie

GLB3500M hè un 45 ~ 2600MHz RF nantu à i prudutti di trasmissione di fibra per DVB-T è Satellite L-Band signale puntu à puntu o puntu à trasmissione multi-puntu.Certi converters GLB3500M sò usati per purtà i traspurtadore di dati UHF, altri sò usati per purtà L band.I signali di càmera wireless sò stati mandati à i hub di fibra più vicinu, induve GLB3500M cunvertisce tutti i signali RF in fibra da è da l'uffiziu centru.

GLB3500M eccellenti prestazione, qualità affidabile è u meraviglioso travagliu in squadra di u nostru cumpagnu francese hà assicuratu a trasmissione video perfetta durante u "tour de France". U "tour de France" vincìu, u nostru cumpagnu francese vincìu, Greatway Technology vincìu.

Travagliendu cù u nostru cumpagnu in Francia, Greatway Technology era fieru di esse unu di i fornitori di prudutti tecnichi in l'Evenimentu Storicu 2020.Fundata in u 2004, Greatway Technology hè una casa di cuncepimentu di produttu di trasmissione in fibra RF è fabbrica, chì offre un ricevitore FTTH CATV, RFoG ONU per u modem cable ftth, satellitare single / Twin / Quatro LNB RF sopra GPON, dui / Quattru satelliti nantu à un ligame di fibra, 3224MHz Satellite Fiber Link, GPON è GPON +, EoC, trasmettitore otticu 1218MHz CATV è nodu otticu, ligame in fibra AV / ASI / SDI di classe di trasmissione.

nutizie 1

Tempu di post: 25-aug-2020